+373 22 00-11-22 +373 684-084-84

Stimați oaspeți! Vă suntem recunoscători că ați ales clinica noastră!


Apreciem timpul Dumneavoastră și respectăm opinia Dumneavoastră referitor la munca noastră. Pentru ca aflarea Dumneavoastră în clinica noastră să Vă aducă plăcere maximă, Vă rugăm să respectați următoarele reguli:


Încheierea „Contractului de furnizare a serviciilor medicale contra plată”, întocmirea „Consimțământului voluntar informat” sunt strict obligatorii.

Serviciile nu pot fi furnizate în cazul refuzului de a semna „Contractul de prestare a serviciilor medicale contra plată” sau „Consimțământul voluntar informat”.

Deși toți avem la dispoziție mereu foarte puțin timp, și fiecare minut are valoare, noi oricum Vă rugăm să veniți la proceduri cu cel puțin 5 - 10 minute înainte de ora stabilită pentru a comunica managerului despre sosirea Dumneavoastră, pentru a lăsa hainele în vestiar și a Vă pregăti pentru procedura ce va urma.

Din păcate, timpul întârzierii se poate răsfrînge asupra duratei procedurilor Dumneavoastră, deoarece orice modificare în programul specialiștilor poate afecta în mod negativ ceilalți oaspeți ai clinicii, care au înscriere imediat după. În acest caz costul plății rămâne fără modificări si diferența nu este compensată în echivalent monetar.

Mersul la viceu, distragerea atenției asupra telefonului, timpul de desbracare/ îmbrăcare sunt incluse în timpul procedurii și pot afecta durata ei. Separat: până la și după masaj puteți face un duș.

În cazul în care întârzierea constituie mai mult de 5 minute, managerul își rezervă dreptul de a transfera procedura pentru un alt timp liber sau de a anula procedura. În cazul în care, din oarecare motive Dumneavoastră nu puteți vizita clinica în timpul rezervat, comunicați-ne despre acest fapt cu cel puțin 4 ore înainte de aceasta.

În cazul în care Dumneavoastră v-ați înscris pentru un curs de proceduri (3 sau mai mult) și ați ratat 2 proceduri fără a avertiza managerilor clinicii sau nu răspundeți la apelul telefonic sau sms, administrația este în drept să anuleze înscrierile următoarele pentru proceduri.

Administrația nu poartă răspundere pentru lucrurile lăsate în buzunarele halatului, pe mese în sălile de procedură și în locurile de uz comun.

Chiar dacă telefonul Dumneavoastră are cel mai uimitor ton de apel, oricum setați-l la modul silențios și în zonele comune Vă rugăm să vorbiți cu voce scăzută.

Înainte de procedura relatați-le problemele pe care le aveți legate de sănătate, bolile cronice, afecțiunile speciale, alergie, sarcină etc., deoarece unele proceduri nu sunt recomandate sau sunt contraindicate.

Vom fi foarte recunoscători, dacă după proceduri ne veți împărtăși impresiile Dumneavoastră. Aceste informații valoroase ne vor ajuta să înțelegem mai bine așteptările și nevoile Dumneavoastră pentru a le justifica și data viitoare.

Copii sunt fericirea noastră, anume din acest motiv nu-i lăsați nesupravegheați. Responsabilitatea pentru siguranța și conduita lor Vă revine în totalitate Dumneavoastră pe parcursul întregii perioade de aflare în clinică.

Vizitarea clinicii cu animale de companie este interzisă.