Clinica «TIBETMED» – un tratament eficace disponibil pentru toată lumea

In 2011 la Chișinău a fost deschisă Clinica de Medicină Orientală «TIBETMED». Fiabilitatea și abordarea personală pentru fiecare pacient, extinderea în mod regulat a gamei de servicii, combinația de calitate a serviciilor și politica obiectivă de prețuri a oferit clinicii credibilitate și renume.
Medicina traditională este recunoscută peste tot în lume, recomandată de Organizația Mondială a Sănătății și Ministerul Sănătății al Republicii Moldova ca o metodă de tratament.
Tendința dominantă în activitățile clinicii «TIBETMED» este de a oferi proceduri terapeutice și de profilaxie. Datorită clinicii «TIBETMED», metodele terapiilor orientale din Republica Moldova au primit un nou impuls pentru dezvoltare. Clinica dispune de toate condițiile pentru ca direcția eficientă să corespundă cu toate normele și tradițiile medicinei orientale. O abordare integrată a tratamentului este oferită de utilizarea unor tehnici clasice din Est și Vest.
Specialiștii Clinicii «TIBETMED» – sunt medici exclusiv calificați, cu studii superioare medicale, cunoaștere profundă și experiență în medicina orientală, instruiți în China, Germania, Mongolia, Rusia și Moldova, fapt confirmat de toate certificatele și diplomele necesare.
Clinica este situată în centrul Chișinăului și lucrează de la orele 8 pînă la 21, iar în zilele de duminică și de sărbători de la orele – 9 la 18. Datorită acestui program, chiar și cele mai ocupate persoane pot beneficia de serviciile necesare.
Fiți mai aproape de tradiție cu beneficii pentru sănătate!
Regulile de vizitare a clinicii “TIBETMED”
Stimați oaspeți! Vă suntem recunoscători că ați ales clinica noastră! Apreciem timpul Dumneavoastră și respectăm opinia Dumneavoastră referitor la munca noastră. Pentru ca aflarea Dumneavoastră în clinica noastră să Vă aducă plăcere maximă, Vă rugăm să respectați următoarele reguli:
- Încheierea „Contractului de furnizare a serviciilor medicale contra plată”, întocmirea „Consimțământului voluntar informat” sunt strict obligatorii. Serviciile nu pot fi furnizate în cazul refuzului de a semna „Contractul de prestare a serviciilor medicale contra plată” sau „Consimțământul voluntar informat”.
- Deși toți avem la dispoziție mereu foarte puțin timp, și fiecare minut are valoare, noi oricum Vă rugăm să veniți la proceduri cu cel puțin 5 – 10 minute înainte de ora stabilită pentru a comunica managerului despre sosirea Dumneavoastră, pentru a lăsa hainele în vestiar și a Vă pregăti pentru procedura ce va urma.
- Din păcate, timpul întârzierii se poate răsfrînge asupra duratei procedurilor Dumneavoastră, deoarece orice modificare în programul specialiștilor poate afecta în mod negativ ceilalți oaspeți ai clinicii, care au înscriere imediat după. În acest caz costul plății rămâne fără modificări si diferența nu este compensată în echivalent monetar.
- Durata procedurii include timpul de îmbrăcare. Separat: până la și după masaj puteți face un duș.
- În cazul în care întârzierea constituie mai mult de 15 minute, managerul își rezervă dreptul de a transfera procedura pentru un alt timp liber sau de a anula procedura. În cazul în care, din oarecare motive Dumneavoastră nu puteți vizita clinica în timpul rezervat, comunicați-ne despre acest fapt cu cel puțin 4 ore înainte de aceasta.
- În cazul în care Dumneavoastră v-ați înscris pentru un curs de proceduri (3 sau mai mult) și ați ratat 2 proceduri fără a avertiza managerilor clinicii sau nu răspundeți la apelul telefonic sau sms, administrația este în drept să anuleze înscrierile următoarele pentru proceduri.
- Vă rugăm ca înainte de proceduri să vă scoateți ceasul și bijuteriile. Administrația nu poartă răspundere pentru lucrurile lăsate în buzunarele halatului, pe mese în sălile de procedură și în locurile de uz comun.
- Chiar dacă telefonul Dumneavoastră are cel mai uimitor ton de apel, oricum setați-l la modul silențios și în zonele comune Vă rugăm să vorbiți cu voce scăzută.
- Înainte ca specialiștii noștri să înceapă procedura, relatați-le problemele pe care le aveți legate de sănătate, bolile cronice, afecțiunile speciale, alergie, sarcină etc., deoarece unele proceduri nu sunt recomandate sau sunt contraindicate.
- Vom fi foarte recunoscători, dacă după proceduri ne veți împărtăși impresiile Dumneavoastră. Aceste informații valoroase ne vor ajuta să înțelegem mai bine așteptările și nevoile Dumneavoastră pentru a le justifica și data viitoare.
- Copii sunt fericirea noastră, anume din acest motiv nu-i lăsați nesupravegheați. Responsabilitatea pentru siguranța și conduita lor Vă revine în totalitate Dumneavoastră pe parcursul întregii perioade de aflare în clinică.
- Prestatorul are dreptul de a refuza prestarea serviciilor în următoarele cazuri:
- Tratamentul nu se recomandă sau contraindicat.
- Beneficiarul nu a respectat prescripțiile medicale.
- Beneficiarul se află în stare de ebrietate cauzată de substanțe alcoolice, narcotice sau pshihotrope, cît și manifestă un comportament agresiv și violent față de personalul Prestatorului sau cel angajat de ultimul.
- Dacă Beneficiarul sau reprezentantul său legal provoacă pagube materiale instituții.
- Vizitarea clinicii cu animale de companie este interzisă.
Vă dorim odihnă plăcută în clinica noastră!